فرماندار يزد بر برخورد بدون گذشت دستگاه قضايي با سران فتنه تاكيد كرد


یزدفردا "فرماندار يزد با اشاره به اغتشاشات روز گذشته در تهران بر برخورد قاطع دستگاه قضايي با عوامل و سران اين فتنه بدون گذشت تاكيد كرد.

'عزيزالله سيفي' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از دستگاه قضايي مي خواهيم در اين زمينه صبر و حوصله نكند و با شدت با عوامل آن برخورد نمايد.

وي تصريح كرد: جريان فتنه اخير، ادامه فتنه گذشته عوامل داخلي است كه خواسته و يا ناخواسته و مستقيم و يا غيرمستقيم توسط عوامل بيگانه دنبال مي شود.

فرماندار يزد با ابراز تاسف از اقدام فتنه گران و آشوبگران در روز گذشته، با محكوم كردن آن گفت: مردم خواستار برخورد قوه قضاييه با آنها هستند و اين همه صبر دستگاه قضا را قابل قبول نمي دانند .

سيفي با تأكيد بر اينكه اغتشاشگران با حمايت استكبار در صدد سياه جلوه دادن وضعيت ايران اسلامي به عنوان الگوي كشورهاي انقلابي منطقه هستند ،اظهار داشت: انقلاب اسلامي با خون هزاران شهيد به پيروزي رسيد و استمرار پيدا كرد و نخواهيم گذاشت عده اي معلوم الحال با تحركاتي به اين انقلاب آسيب برسانند.

اين مقام مسئول اضافه كرد: تا آخرين قطره خون خود تحت رهبري هاي داهيانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامي از نظام و انقلاب دفاع خواهيم نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا